گونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟

گونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟


چگونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟
چگونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟

چگونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟

چگونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟

بمب های دودزای زیادی در بازار موجودند. برای انتخاب محصول مناسب برای پروژه های عکاسی تان با دود رنگی، باید بودجه، تخصص و جلوه ای که دنبال آن هستید را در نظر بگیرید.
در اینجا به عواملی اشاره می کنیم که باید در مورد آن ها تصمیم بگیرید:

جلوه:

برای عکاسی با دود رنگی، می توانید از بین نارنجک دودزا، چوب دودزا، قوطی دودزا، لوله ی دودزا با دریچه های تکی یا دوگانه و… انتخاب کنید که هر کدام از آن ها دود متفاوتی ایجاد می کنند.

نحوه ی اشتعال:

آسان ترین و مطمئن ترین نوع فعالسازی بمب های دودزا از طریق سیم یا حلقه است که این بمب ها کمی گران قیمت هستند. در سایر موارد به فندک نیاز دارید.

 

دوام:

این به مدت زمانی که دود قابل مشاهده است اشاره دارد که به طور معمول بین ۴۰ الی ۹۰ ثانیه است.

تراکم:

با این عامل، جلوه ی بصری روی عکس تان را کنترل می کنید. آیا دنبال یک جلوه ی مه آلود هستید یا یک پوشانندگی مات متراکم می خواهید؟
با در نظر گرفتن این ۴ عامل، می توانید با اطمینان بمب های دودزا را خریداری کنید.

گونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟
گونه دود رنگی مناسبی را برای عکاسی تبلیغاتی انتخاب کنید؟

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *